In Augustus startte de nationale campagne 'weer aan de slag'. Scholieren, studenten en ook werkend Nederland ging weer volop aan de slag met studeren en werken. MediaMarkt heeft alles in huis voor dé start van het nieuwe schooljaar én heeft aansprekende producten voor werkend Nederland.

Om bestaande- en nieuwe MediaMarkt Clubleden te activeren, hebben we voor deze campagne een online quiz ontwikkeld. Met de quiz kwam MediaMarkt op een speelse manier in contact met (potentiële) Clubleden. Door de quiz werden de Clubleden geactiveerd en tegelijkertijd verzamelde we inzichten over de leden voor MediaMarkt. We zorgden voor een stijging van het aantal e-mailadressen en we genereerden nieuwe Clubleden met deze online quiz.

Om de quiz persoonlijk te maken creërden we profielen/types waar een deelnemer bij paste en daar koppelden we MediaMarkt producten aan. De perfecte match! Bij elk 'type' MediaMarkt Clublid pasten andere MediaMarkt producten. Deze producten zorgden er dan uiteindelijk weer voor dat je een goede start kon maken.

Van communicatiecyclus tot bevestigingsmail met kortingscode en profiel beschrijving, we rocked it!