ING Private Banking experience programma

ING Private Banking heeft de Ki app. Dit is een membership dat is voorbehouden aan klanten van ING Private Banking. ING Private Banking heeft Brands Love People gevraagd de invulling van de unieke experiences voor de Ki app te verzorgen.

Het doel hiervan is de relatie met klanten te intensiveren en persoonlijker te maken door hen te verrassen. Klanten ontvangen relevante informatie en aantrekkelijke content. Dat is maatwerk, wat past bij het uitbouwen van een zo persoonlijk mogelijke relatie.

Een van de unieke experiences die we voor ING mochten verzorgen was een exclusieve truffellunch bij Culinair Landgoed Parc Broekhuizen. Chef-koks Peter Paul van den Breemen en Jacob Jan Boerma (drie Michelinsterren chef) verzorgden een 4-gangen lunch inclusief aperitief en wijnarrangement.

Een andere experience die we van A tot Z geregeld hadden was het bezoeken van het IWC museum in Schaffhausen, Zwitserland. De gasten sliepen in het luxe 5-sterren hotel 'The Dolder Grand' en hadden een diner bij 'The Restaurant'. Dit restaurant is bekroond met 19 Gault Millau-punten en maar liefst twee Michelinsterren, een onvergetelijke experience als je het ons vraagt.

ING Private Banking
ING Private Banking
ING Private Banking
ING Private Banking
ING Private Banking
ING Private Banking
ING Private Banking
ING Private Banking
ING Private Banking
ING Private Banking