
Wibra Kerstbal Knutselen
In lijn met de succesvolle Krijtje Koning campagne wilde Wibra opnieuw kinderen aanzetten om creatief bezig te zijn. Brands Love People ontwikkelde ‘Kerstbal Knutselen’. Scholen konden via de campagnewebsite blanco piepschuim kerstballen bestellen die basisschoolleerlingen zelf konden versieren om er vervolgens hun klaslokalen of school-kerstbomen mee te versieren. De mooiste geknutselde kerstballen worden door Wibra beloont met mooie schoolprijzen.
We wisten van onze Krijtje Koning campagne al wel dat het snel kon gaan, maar de Kerstbal Knutselen actie brak al onze activatie-records. In anderhalf uur vlogen alle 50.000 (!!) kerstballen de deur uit. Duizenden basisschoolleerlingen kunnen zo in december een kerstbal knutselen en er hun klaslokalen mee versieren. Voor de basisscholen die geen scholenpakket meer konden aanvragen, maakten we een werktekening om papieren kerstballen te knutselen en zo alsnog mee te doen aan deze geweldige kerstactie.
Brands Love People is verantwoordelijk voor het concept en de volledige uitvoering van deze activatiecampagne, inclusief campagnedesign, actielogo, bouw van de website, en alle (social) content.
Ben jij ook op zoek naar bijzondere content om je klanten mee te activeren? Neem dan contact op met Mathijs Heijting via mathijs@brandslovepeople.nl of +31 (0)30 - 260 01 40.





