Wibra viert Krijtje Koning

Wibra maakte van Koningsdag 2022 een creatieve en kleurrijke buitenspeeldag. Ze nodigde alle basisschoolkinderen van Nederland uit om met stoepkrijt een vrolijke tekening te maken en die in de online Krijtje Koning galerie te plaatsen. Daarmee maakten ze kans op gave prijzen. Kinderen konden individueel deelnemen of met hun basisschool. Wibra zorgde voor gratis stoepkrijt! Op de website wibra.nl/krijtjekoning werden bijna 200 tekeningen geüpload. Meer dan 800 scholen vroegen het scholenpakket aan. Wibra deelde in totaal ruim een half miljoen krijtjes uit. Van al die fleurige stoepkrijt-tekeningen werden straten en (school)pleinen een stuk vrolijker. Daar wordt natuurlijk iedereen blij van!

Brands Love People was verantwoordelijk voor het concept en de volledige uitvoering, waaronder het design en de bouw van de website, actiemarketing, social content en guerrillamarketing voor een aantal Wibra filialen.

Bekijk hier de promovideo van deze campagne.

Bekijk hier de video van de street artist die 3D krijttekeningen maakte
voor een aantal geselecteerde Wibra filialen.